محمد, هبه. (2017). Influences of the Whole Brain Teaching strategy on Vocabulary Knowledge and Study Skills.. مجلة دراسات في المناهج وطرق التدريس, 229(229), 1-42. doi: 10.21608/mjat.2017.104101
MLA
هبه محمد. "Influences of the Whole Brain Teaching strategy on Vocabulary Knowledge and Study Skills.", مجلة دراسات في المناهج وطرق التدريس, 229, 229, 2017, 1-42. doi: 10.21608/mjat.2017.104101
HARVARD
محمد, هبه. (2017). 'Influences of the Whole Brain Teaching strategy on Vocabulary Knowledge and Study Skills.', مجلة دراسات في المناهج وطرق التدريس, 229(229), pp. 1-42. doi: 10.21608/mjat.2017.104101
VANCOUVER
محمد, هبه. Influences of the Whole Brain Teaching strategy on Vocabulary Knowledge and Study Skills.. مجلة دراسات في المناهج وطرق التدريس, 2017; 229(229): 1-42. doi: 10.21608/mjat.2017.104101